Konturówka do ust- Wibo, Nude lips

Przyjaciele mówią, że mam zboczenie na punkcie produktów do ust- nie zaprzeczam bo to prawda. Chłopak powtarza ciągle, że kocha moje usta- wolałabym aby mówił, że kocha całą mnie a nie tylko usta, ale cóż na to poradzić.
Przyznam się, że nigdy nie miałam konturówki do ust, ponieważ nie czułam potrzeby posiadania jej, lecz ostatnio stwierdziłam sobie, że czemu by jakiejś jednej na wypróbowanie nie kupić. Szukałam koloru idealnego dla mnie. I znalazłam!
Jest nią konturówka z firmy wibo, nude lips niestety nie wiem czy ów firma ma więcej kolorów bo w moim Rossmannie był jeden odcień kolorystyczny.

Jest genialna, ładny kolor, bardzo dobra trwałość i uzyskuje ją efekt, który chcę osiągnąć. Używam ją od tygodnia i myślę, że spokojnie mogę wypowiedzieć się na jej temat. To właśnie przez tę konturówkę przekonałam się do produktów tego typu i nawet już kilka zamówiłam sobie przez sklep internetowy.
A czy Wy jej używaliście? Co możecie powiedzieć na jej temat?

Komentarze

Popularne posty