Pędzle

Drodzy czytelnicy!
Postanowiłam i ja skorzystać z promocji, którą daje nam Rossmann. Mimo, że nic mi nie jest potrzebne z kosmetyków to żal mi było nie wykorzystać takiej okazji jak ta. Gdy pakowałam swoje rzeczy w celach powrotu do Polski oczywiście jak to ja "Kosmetyków nie biorę! Kupię sobie w Polsce. " tak też się stało, lecz zapomniałam o kilku pędzlach min.do blendowania, konturowania oraz do pudru. W sklepie obmacałam chyba wszystkie pędzle, ponieważ dla mnie włosie musi być mięciutkie i znalazłam idealne.



Idealny pędzel do pudru. Miękki, lekki, dobrze rozprowadza produkt, idealnie się go myje...czego pragnąć więcej! Marki Elite.

Prześliczne pędzle do konturowania i blendowania w stylu modnych w tym sezonie 'unicorn'. Co prawda włosie nie jest aż tak bardzo miękkie, ale produkt rozprowadza się bardzo dobrze. Marki ECOntour.


Pozdrawiam,
M.

Komentarze

Popularne posty