Under Twenty, Anti! Krem BB

Witajcie! Dziś mam do przedstawienia krem matujący o działaniu antybakteryjnym z firmy Under Twenty. Kremu używam już bardzo, bardzo długi czas myślę, że ok. 1 rok. Moja przygoda z nim zaczęła się od tego, że w pracy wymagali ode mnie pełnego makijażu a że w tamtym okresie nie stosowałam podkładów ani produktów podobnych, ponieważ moja skóra nie potrzebowała tego. Udałam się więc do Rossmanna z moją koleżanką w celu poszukiwania podkładu dla mnie i z ręką na sercu przysięgam, że każdy podkład jaki przetestowaliśmy na mojej skórze był zbyt ciemny. Poprosiliśmy o pomoc panią, która mogłaby mi coś poradzić w tej sprawie. Przez chwilę popatrzyła się na mnie i poleciła mi ten krem BB. Okazał się mistrzostwem świata. Przez niego mam znakomitą i wymarzoną pracę! Niestety produkt ma lekkie wady. Nie do końca matuje wbrew zapewnieniom producenta więc można powiedzieć, że jest pół-matujący. Ja nakładam jeszcze puder matujący aby mieć perfekcyjny mat.  Z trwałością jest różnie  czasem jest dobry po 6 godzinach, ale czasem znika już po 3 godzinach. Wszystko zależy od osoby go noszącej, bo u mnie najmniejsza trwałość ma na brodzie, ponieważ ze względu, że mój chłopak jest troszkę zarośnięty to podczas całowania wszystko mi zeskrobuje.  Skóra wygląda po tym produkcie naturalnie, wyrównuje koloryt  i co najważniejsze nie da się zrobić przy nakładaniu krzywdy. 
Wydaje mi się,  że jest w dwóch tonach kolorystycznych. Ja używam numer 1 o nazwie jasny beż, natomiast numer 2 wydaje mi się, że nazywa się natural. Nie jestem w stanie sobie przypomnieć.


Komentarze

Popularne posty